Bielenda Professional Zaawansowany krem do twarzy korygujący niedoskonałości 50ml
towar niedostępny





Opis
Krem firmy Bielenda to innowacyjne rozwiązanie stworzone specjalnie dla skóry tłustej, mieszanej, z niedoskonałościami.
Działanie tego kremu opiera się na unikalnej fuzji kwasów: salicylowego, migdałowego i azelainowego, które zostały dobrze zbalansowane, aby ich połączone działanie stopniowo odnawiało i restrukturyzowało skórę problematyczną. Produkt skutecznie niweluje niedoskonałości, wyrównuje koloryt skóry, redukuje przebarwienia i normalizuje wydzielanie sebum.
Co wyróżnia ten krem, to jego skuteczność bez podrażnień i bez konieczności intensywnego złuszczania skóry. Dzięki temu można go bez obaw stosować nawet w okresie letnim. Składniki aktywne w kremie, takie jak kwas migdałowy, kwas azelainowy i kwas salicylowy, działają synergistycznie, aby skutecznie poprawić kondycję skóry i zminimalizować niedoskonałości.
Dodatkowo, krem zawiera skwalan, który nawilża skórę, chroniąc ją przed utratą wilgoci. D-panthenol i alantoina zapewniają łagodzenie i regenerację skóry, redukując podrażnienia.
Wybierając krem Bielenda, wybierasz skuteczne rozwiązanie dla Twojej skóry. Pozwól swojej skórze odzyskać równowagę, gładkość i zdrowy wygląd dzięki naszemu innowacyjnemu kremowi, który dostarcza skórze niezbędnych składników aktywnych.
Składniki aktywne: Kwas migdałowy, Kwas azelainowy, Kwas salicylowy, Skwalan, D-panthenol, Alantoina.
Skład: AQUA (WATER), SQUALANE, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERYL STEARATE, CETEARYL ALCOHOL, CETEARETH-20, AZELAIC ACID, TRIETHYLHEXANOIN, ISODODECANE, HYDROGENATED TETRADECENYL / METHYLPENTADECENE, GLYCERIN, MANDELIC ACID, PANTHENOL, SALICYLIC ACID, ALLANTOIN, DIMETHICONE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CARBOMER, NYLON 6/12, POLYACRYLAMIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, LAURETH-7, POTASSIUM HYDROXIDE, METHYLPARABEN, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL EXPRESSED, PARFUM (FRAGRANCE), CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.